NAČELA, KI SE JIH OTROCI NAUČIJO SKOZI ŠPORT IN JIH LAHKO PRENESEJO V ŽIVLJENJSKE SITUACIJE

Kako pomembno je timsko delo oziroma sodelovanje?

Sodelovanje med ljudmi je v nekaterih primerih ključnega pomena, saj več glav več ve. Kaj to pomeni? Pomeni, da včasih dobro narejen plakat v šoli lahko naredi boljši vtis, če ga dela več sošolcev, saj vsak prispeva svoje ideje in ustvarjalnost.

V športu to dobro opazimo pri nogometu. Vsak igralec ima svojo nalogo, njihov cilj pa je isti – zadeti gol. Potrebnega je veliko sodelovanja med igralci, da žoga pride do gola in v gol. Enako lahko opazimo tudi pri skupni hoji. Udeleženci med seboj klepetajo, se spodbujajo, motivirajo in tako nevede dosežejo boljše razdalje, so bolj aktivni in izboljšujejo metabolizem telesa in psihofizične lastnosti telesa.

Kako pomembna sta trdo delo in trud?

Za dobro sliko o sebi in dobrem počutju moramo biti pripravljeni v to vložiti kar nekaj truda in dobre volje ter se krepko potruditi za želeni rezultat.

Dobro oceno v šoli dobimo s trudom in trdim delom. Med poukom poslušamo in doma delamo pridno domače naloge.

Tudi v športu  ni nič drugače, saj le z rednimi treningi in trudom  pridemo do želenih ciljev, za katere smo se trudili in odrekali drugim manj pomembnim stvarem (zabava, druženje s prijatelji…). Ko pridemo do teh ciljev, ki smo si jih zadali, izrazimo dobro počutje, ponos, zadovoljstvo, ki pa so seveda pozitivni občutki in so ključni za posameznikovo dobro mentalno zdravje.

Tako da trdo delo in trud nista pomembna samo za doseganje nekih ciljev, zgolj zaradi tešenja lastnih potreb po zmagoslavju, pač pa tudi za razvijanje posameznikove mentalitete in posledično osebnosti.

Kako ostati fit in zdrav?

O zdravem življenjskem slogu smo že pisali in se učili:

  • Piti dovolj vode dnevno, da ostanemo hidrirani in s tem poskrbimo, da imamo zdravo kožo, prebavo in se dobro počutimo.
  • Jesti zmerno in poskrbeti, da skozi dan vnesemo vsa potrebna hranila (ogljikove hidrate, beljakovine, vlaknine, vitamine in minerale).
  • Poskrbeti, da vsak dan namenimo nekaj svojega časa gibanju, čeprav je to le sprehod po bližnjih poteh, da nam srce malo hitreje utripa in hitreje požene kri skozi žile.

V primeru, da se športnik ne prehranjuje zdravo in pije dovolj vode, pri svojem delu zagotovo ni uspešen.

Vendar za zdravo  in FIT telo ni dovolj le prehrana in dovolj hidracije (pitja). Kaj pomeni FIT telo – da imamo zdrave, močne kosti in mišice. Da to dosežemo, mora biti naš življejnski slog  športen. S športno aktivnostjo (tek, hitra hoja, nogomet, košarka ipd.) se moramo ukvarjati vsaj 3x tedensko.

Kako si postaviti in doseči cilje?

 Cilj je nekaj, kar si želimo in nas lahko uspešno žene skozi dni, mesece, leta.

Cilj v športni aktivnosti – kot je npr. hitreje prehodimo že znano pot ali v istem času povečamo dolžino prehojene poti ali  med nogometno tekmo dosežemo gol. Vse to lahko dosežemo le s trdim delom, vztrajnim in rednim treniranjem.

Cilj v šoli – npr. doseči oceno 5 v matematiki, lahko enako dosežemo le s trdim delom – sodelujemo med poukom, sami delamo domače naloge in vadimo snov, ki je ne razumemo popolnoma.

Torej, kako si postavimo cilj – imamo željo po nečem, to željo napišemo na list in ga nalepimo na vidno mesto. Ta cilj pa lahko dosežemo le s trdim in vztrajnim delom.

Želim vam, da se vam želje uresničijo in ne pozabite, da smo za resnično uresničitev naših ciljev odgovorni sami in uspe nam le, če premoremo veliko vztrajnosti in trme na naši poti!

(Skupno 58 obiskov, današnjih obiskov 1)
Ta vnos je bil objavljen v Nerazvrščeno. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja