Generalna skupščina Organizacije združenih narodov je 2. april razglasila za svetovni dan zavedanja o avtizmu, z namenom spodbujanja ljudi k boljšemu razumevanju avtizma, ozaveščanja družbe o razumevanju oseb z avtizmom in varovanju njihovih človekovih pravic.
Pogosto se ne zavedamo, da otroci, mladostniki in odrasli z avtizmom in njihove družine živijo drugačno življenje kot ga pozna večina prebivalcev. Vsakodnevno se srečujejo s številnimi skrbmi in težavami, ki so povezane z zdravjem, vzgojo, izobraževanjem, z vključevanjem oseb z avtizmom v družbo in nenazadnje z zaposlovanjem ter pripravo na čim bolj samostojno življenje. Na njihovi poti do čim večje samostojnosti v vse večji meri sodelujejo številni strokovnjaki, še vedno pa osebe z avtizmom potrebujejo pomoč in sprejetost tudi s strani ožje in širše družbe.
Na naši šoli se zavedamo, da so učenci z avtizmom učenci, ki za boljše razumevanje sveta in delovanja družbe ter za boljšo vključevanje v družbo vrstnikov potrebujejo drugačne pristope pri učenju in poučevanju. Zato se trudimo pri vsakem posameznem učencu z avtizmom poiskati njihova močna področja in potenciale ter jih v čim večji meri vključevati v širšo družbo preko različnih dejavnosti.
Ker nam tudi letos razmere ne dopuščajo skupinskega druženja, smo se odločili obeležiti svetovni dan zavedanja o avtizmu z avtoportreti naših učencev z avtizmom. Nastali so čudoviti likovni izdelki, s katerimi se vsak od naših učencev z avtizmom prikaže na edinstven način – tako, kot vidi svoj odsev v ogledalu skozi svoje oči. Vabljeni k ogledu avtoportretov!