BRANJE JE LAHKO ZABAVNO

V okviru šolskega projekta Bralno-pisalni trening smo v mesecu novembru z učenci 4., 5. in 6. razreda izvedli intenzivni 3-tedenski bralni trening. Učenci so vestno reševali raznolike in zabavne bralne naloge v šoli kot tudi doma. V projekt so bili vključeni tudi starši učencev, ki so imeli pomembno nalogo – budno spremljati učenčevo delo ter ga pri delu usmerjati. Svojo nalogo so opravili več kot odlično.

Cilj treninga je bil izboljšanje bralne tehnike, hitrostnega branja ter bralnega razumevanja. Učenci so ugotovili, da je branje skozi igro lahko zelo zabavno, starši pa spoznali nove načine ter ideje, kako branje približati otroku. Tekom reševanja nalog doma so si učenci izdelali tudi nekaj bralnih igric (bralni spomin, domine, bingo itd.), ki jih bodo lahko uporabljali še naprej.

Na začetku in na koncu bralnega treninga smo opravili preizkus branja ter pri večini učencev opazili napredek na področju branja. V mesecu januarju pa nas čaka 3-tedenski intenzivni pisalni trening, ki ga bomo prepletli s projektom Pisanje z roko.

Pisanje in branje sta med najbolj zahtevnimi in zapletenimi opravili, ki jih zmorejo naši možgani, zato potrebujemo tudi veliko let učenja, da postanemo res vešči obeh spretnosti. In zakaj tega ne bi počeli na zabaven in igriv način?

(Skupno 107 obiskov, današnjih obiskov 1)
Ta vnos je bil objavljen v 2021 - 2022, Dogaja se. Zaznamek za trajno povezavo.