ORIENTACIJA IN BORILNE IGRE – 7. B/ 8. RAZRED

Zadnji dan v športno-raziskovalnem tednu so učenci spoznali, kaj je orientacija.  Spoznavali so jo preko orientacijskih iger različnih težavnostnih stopenj. Z uporabo analogne ure so preverili, da se res lahko le-ta uporablja kot kompas za orientacijo v naravi. Z upoštevanjem pisnih navodil so se morali orientirati v okolici šole in poiskati vse kontrolne točke s črkami, da so na koncu sestavili geslo. Težavnost se je stopnjevala. Učenci so se razdelili v dve skupini, nato pa s pomočjo tlorisne karte okolice šole poiskali vseh 11 kontrolnih točk ter odgovorili na vprašanja.

Po malici so učenci nadaljevali z borilnimi igrami v telovadnici. Kot pravi judoisti so oblekli kimono in pričeli »trening« s pozdravom. Nato so se na kratko seznanili, od kod izhaja judo ter z japonskim izrazoslovjem, ki se ga uporablja pri tovrstnih športih. Z igro rugby so se najprej ogreli, nato pa so se skozi različne igre učili tehnike padcev, katere jim bodo tudi v vsakdanjem življenju prišle prav.

Z osvojenim znanjem, kako izkoristiti nasprotnikovo moč sebi v korist in ga premagati, so se na koncu med seboj pomerili še v parternih borbah. Spoznali so tudi celoten protokol tekmovalnega postopka. V igre so se močno vživeli, bili zelo borbeni in tekmovalni, za kar so porabili veliko energije.

 

(Skupno 153 obiskov, današnjih obiskov 1)
Ta vnos je bil objavljen v 2023 - 2024, Dogaja se. Zaznamek za trajno povezavo.